Το ιστολόγιο αυτό ξεκίνησε το 2011. Παρουσιάζει εκπαιδευτικές δραστηριότητες, παιχνίδια γνώσης και σχολικές εργασίες. Στην πλοήγηση Θα βρείτε εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά,γονείς και δασκάλους. Σε καμία περίπτωση δεν έχει κερδοσκοπικό σκοπό. Καλή διασκέδαση! ΄΄Μάθε για να αλλάξεις, άλλαξε για να μάθεις.΄΄
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016
Παρασκευή 27 Μαΐου 2016
Πέμπτη 12 Μαΐου 2016
Σάββατο 2 Απριλίου 2016
Σάββατο 12 Μαρτίου 2016
Παιδαγωγική εκδήλωση με θέμα: "Δε φοβάμαι στο σχολείο"
Ενδοσχολική βία θεωρείται
η εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως
σκοπό να επιβάλει , να καταδυναστεύσει και να προκαλέσει σωματικό και ψυχικό
πόνο σε συγκεκριμένους μαθητές από συμμαθητές τους , εντός αλλά και εκτός του
σχολικού χώρου.
Οι κυριότερες μορφές βίας στο δημοτικό είναι οι εξής:
Σωματική βία: Τα θύματα δέχονται
φυσικούς τραυματισμούς ή διάφορες απειλές για τραυματισμό από τους θύτες.
Λεκτική βία: οι θύτες χρησιμοποιούν υβριστικές
εκφράσεις , προσβολές και απειλές.
Ηλεκτρονική βία: έχουμε όταν τα
θύματα δέχονται απειλητικό και υβριστικό υλικό μέσω μέσω τηλεφώνων, μέσω
ηλεκτρονικού υπολογιστή από το διαδίκτυο.
Ρατσιστικός εκφοβισμός: εξαιτίας
της καταγωγής τους , της κοινωνικής τάξης , της διαφορετικότητας ,καθώς και της
οικονομικής κατάστασης τα θύματα δέχονται ανούσια υβριστικά σχόλια.
Ψυχολογική βία: σκοπός αυτής της
βίας είναι η ηθική νοητική , καθώς και πνευματική ακεραιότητα.
Στα πλαίσια της προσπάθειας που γίνεται στο Σχολείο μας για την πρόληψη του φαινομένου της σχολικής βίας, πραγματοποιήθηκε έρευνα με ανώνυμα ερωτηματολόγια, τα αποτελέσματα των οποίων αξιοποιήθηκαν στην παιδαγωγική ημερίδα με θέμα: "Δε φοβάμαι στο σχολείο".
Την εκδήλωση πλαισίωσε ο κος Δ. Βεργίδης, καθηγητής του πανεπιστημίου Πατρών, ο οποίος μίλησε για το φαινόμενο της βίας στα σχολεία. Παραβρέθηκαν: ο κος Θ. Μπαρής, υπεύθυνος παιδαγωγικής καθοδήγησης και ο κος Ευ. Πασσάς, προϊστάμενος πρωτοβάθμιας εκπ/σης ν. Αχαΐας.
Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου μπορείτε να τα δείτε στο αρχείο: παρουσίαση
Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016
Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016
«Έκτη..άποψη»
Η σχολική μας εφημερίδα «Έκτη..άποψη», δημιουργήθηκε από τους μαθητές του Στ1΄ τμήματος.
Με τη βοήθεια της δασκάλας μας Κουτρουμάνη Δώρας, χρησιμοποιώντας τη φαντασία μας, με αρκετές δόσεις χιούμορ, αφιερώνοντας κάποιες ώρες από τον ελεύθερο χρόνο μας συνεργαστήκαμε με πολύ κέφι και μεράκι για το τελικό αποτέλεσμα. Η έκδοση της εφημερίδας μας έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουμε τις σκέψεις μας, τις ανησυχίες μας και τα ταλέντα μας.
Καλή ανάγνωση!!!
Με τη βοήθεια της δασκάλας μας Κουτρουμάνη Δώρας, χρησιμοποιώντας τη φαντασία μας, με αρκετές δόσεις χιούμορ, αφιερώνοντας κάποιες ώρες από τον ελεύθερο χρόνο μας συνεργαστήκαμε με πολύ κέφι και μεράκι για το τελικό αποτέλεσμα. Η έκδοση της εφημερίδας μας έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουμε τις σκέψεις μας, τις ανησυχίες μας και τα ταλέντα μας.
Καλή ανάγνωση!!!
Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015
Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015
Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015
«33 Χρόνια “Φλόγα” - Γιορτινή εκδήλωση στον πεζόδρομο της Ρ. Φεραίου
Μία ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη γιορτή διοργανώνει αυτό το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015 στον Πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου (Ερμού – Πατρέως) ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα» Τμήμα Πάτρας, σε συνεργασία με τα Τμήματα Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
Στην εκδήλωση συμμετέχει το Σχολείο μας.
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015
Εκδήλωση-Ενημέρωση «Οι εποχιακές λοιμώξεις. Τρόποι προφύλαξης και αντιμετώπισης»
- ΤΕΤΑΡΤΗ 9/12/2015
ΩΡΑ: 18:30
Εκδήλωση-Ενημέρωση
Θέμα: «Οι εποχιακές λοιμώξεις.
Τρόποι προφύλαξης και αντιμετώπισης»
Εισηγήτρια: Μαρία Λιάπη-Λαγκαδινού
Παθολόγος εξειδικευόμενη λοιμωξιολόγος
- ΤΕΤΑΡΤΗ 9/12/2015
ΩΡΑ: 17:30 - 20:30
Σε συνεργασία με το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας Εθελοντική Αιμοδοσία
- ΤΕΤΑΡΤΗ 9/12/2015
Στο χώρο του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί Χριστουγεννιάτικο Παζάρι για το 2015
Από το χωράφι στο λιοτρίβι
Τη Δευτέρα 7/12/2015 oi μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας

συμμετείχαν στο μάζεμα των καρπών των ελαιόδεντρων του νοσοκομείου "Άγιος Ανδρέας". Ανέλαβαν να συλλέξουν ελιές σε συνεργασία φυσικά με τους δασκάλους και την συμβολή του νοσηλευτικούς ιδρύματος…

συμμετείχαν στο μάζεμα των καρπών των ελαιόδεντρων του νοσοκομείου "Άγιος Ανδρέας". Ανέλαβαν να συλλέξουν ελιές σε συνεργασία φυσικά με τους δασκάλους και την συμβολή του νοσηλευτικούς ιδρύματος…
Μια πολύ ωραία δράση στην οποία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν την εμπειρία του μαζέματος του ελαιοκάρπου και της παραγωγής λαδιού, έξω από τον ψηφιακό κόσμο.
Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015
Εκδήλωση με θέμα : Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of Persons with Disabilities) καθιερώθηκε το 1992 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ και τιμάται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.
Η επιλογή της ημερομηνίας αυτής συνδέεται με την υιοθέτηση από το διεθνή οργανισμό στις 3 Δεκεμβρίου 1982 του προγράμματος δράσης για τα ΑΜΕΑ, το οποίο οδήγησε στην υπογραφή της διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στις 30 Μαρτίου 2007.
Η ημέρα αυτή δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία.
Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ (2014), γύρω στο 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πάσχουν από κάποιας μορφής αναπηρία, το 80% των οποίων ζει στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Στα πλαίσια της ημέρας αυτής στο 33ο Δημοτικό Σχολείο της Πάτρας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση-αφιέρωμα με πρωτοβουλία της ΣΤ’ τάξης και της εκπαιδευτικού Κουτρουμάνη Θεοδώρας. Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης με τους εκπαιδευτικούς Τζανάτο Απόστολο, Σιώχου Βαλεντίνα και Ζήκα Χρήστο.
Στην εκδήλωση ήταν προσκεκλημένος ο κ. Φεσσιάν Γεράσιμος, ο οποίος απάντησε στις ερωτήσεις των μαθητών για τα προβλήματα που συναντούν καθημερινά τα άτομα με κινητικά προβλήματα.
Ο κ. Φεσσιάν, συγκίνησε με το παράδειγμα δύναμης και ανθρωπιάς που έδωσε σε όλους.
Ανέφερε συγκεκριμένα: «Σαν σήμερα (συν 5 ημέρες) το 1998 ένα τροχαίο με κατέστησε ανάπηρο. Έκτοτε προσπάθησα και θα συνεχίσω να προσπαθώ την αναπηρία να την κάνω πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα...
Αφιερώνω την σημερινή ημέρα στον Σπύρο Μαρίνη και στην οικογένεια του και ιδιαίτερα στην σύζυγό του, γιατί υπήρξε ακούραστος εργάτης και ανιδιοτελής υπηρέτης αυτής της προσπάθειας».
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015
Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015
Παρουσίαση από την Α' τάξη για τα δικαιώματα του παιδιού
Στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του πολιτιστικού προγράμματος που υλοποίησαν κατά τη σχολική χρονιά, οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου παρουσίασαν ένα δρώμενο για τα δικαιώματα του παιδιού, την Τρίτη 2 Ιουνίου 2015. Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι μαθητές όλων των τάξεων καθώς και οι γονείς των μαθητών.
Τρίτη 9 Ιουνίου 2015
Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




























